5 riebalų deginimo mylios, PAKOPINIO SVORIO METIMAS: 4 RIEBALŲ DEGINIMO STRATEGIJOS, NORINT NUMESTI SVORIO - SVEIKATA -

Visos treniruotės vyks mergaičių žaidimų energingu tempu. Kurie degia daugiau kalorijų, važinėjančių dviračiu ar riedučiais? Tačiau paprastai 6 km užtruks apie 20 minučių. Jei manote, kad vaikščiodami namo negalėsite gerai prakaituoti, nedvejodami įtraukite į jį 5 mylių nemokamus vaizdo įrašus. Bėgimas ir lenktynių trasos degia daugiau kalorijų per mylią.

Kiek kalorijų vaikščioja per Mile?

Vienintelis būdas gauti tikrai tikslią skaičių - tai eiti į laboratoriją ir priversti jus prijungti prie mašinų, kurios išmatuotų viską iš jūsų VO2 max didžiausias deguonies kiekis iki maksimalaus širdies ritmo.

Kadangi dauguma žmonių nenori eiti tokio ilgio, naudokite apskaičiuotą kalorijų kiekį, sudegintą kaip bazinis taškas, kad galėtumėte stebėti savo treniruotes. Jei per tam tikrą treniruotę paprastai sudeginate tam tikrą kalorijų skaičių, galite padidinti šį skaičių, kad galėtumėte sudeginti daugiau kalorijų arba sumažinti jo kiekį, jei jaučiatės išdegęs ar išgydytas.

Visos dienos valgymai - RIEBALŲ DEGINIMO DIETA

Dauguma širdies aparatų suteiks jums bendrą sudegintų kalorijų skaičių, tačiau kaip riebalai degina iš kūno, kad tai tik apytikriai.

Į mašiną neatsižvelgiama į visus veiksnius, turinčius įtakos pratimų intensyvumui, pavyzdžiui: Amžius : kuo vyresnis esate, tuo sunkiau dirbti, kad pasiektumėte aukštesnį intensyvumo lygį. Kūno sudėjimas : asmuo, turintis daugiau raumenų, dažniausiai užsidegs daugiau kalorijų nei asmuo, turintis didesnį riebalų kiekį.

Ar važiuojant dviračiu degina kūno riebalus?

Temperatūra: kuo šilčiau aplinka, kurioje jūs dirbate, tuo daugiau kalorijų jūs sudeginsite. Tai padidina jūsų kūno temperatūrą, todėl reikia sušilti, o daugiau energijos gali būti nukreipta kalorijų deginimui. Jūs taip pat galite treniruotis ilgiau, 5 riebalų deginimo mylios būkite atsargūs, kad neperdegtumėte iki šilumos išsekimo.

5 riebalų deginimo mylios

Sporto lygis : Patyręs treniruoklis sušvelnina mažiau kalorijų, nes jo kūnas pragyvena efektyviau. Jūsų metabolizmas - tai greitis, 5 riebalų deginimo mylios kurį jūsų kūnas degina kalorijas, todėl tai tiesiogiai veikia jūsų mityba. Jei neturite pakankamai valgio, praleisti maistą ar valgyti nesveikaus maisto įskaitant per daug kofeinojūsų metabolizmas gali nukristi ir pakenkti kalorijų deginimui.

  1. Kiek toli turėtų nueiti 70 metų? - Vikipedikijos enciklopedija?
  2. Svorio metimo studijos chicago
  3. Negali numesti svorio maždaug laikotarpiu
  4. Kaip sudeginti riebalus bėgant: 14 žingsnių (su paveikslėliais) - Numesti Svorio
  5. Kierat yra labai populiari aerobikos treniruokliai.
  6. Ar galite nueiti 1.

Miego parinkimas. Negalite gauti reikiamo miego lygio, nes galite sušlisti mažiau kalorijų. Ne tik jūs jausitės labiau nuovargis ir galimas pratimas mažiau, miego trūkumas gali sumažinti jūsų medžiagų apykaitą.

5 riebalų deginimo mylios

Deguonies įleidimas: Deguonis suteikia kūnui energiją, kurios reikia, kad ji tęstųsi. Žmonės, kurie intensyviau kvėpuoja treniruočių metu, linkę deginti daugiau kalorijų.

5 riebalų deginimo mylios

Tai rodo, kad dirbate sunkiau ir už kiekvieną litrą deguonies, kurį imate, jūs sunaudate 5 kalorijas. Jūsų geriausias pasirinkimas yra naudoti šiuos skaičius kaip natūrinį bazinį lygį. Galbūt jie nėra visiškai tikslūs, bet jūs bent jau suvokiate, kurios veiklos rūšys yra linkusios sudeginti daugiau kalorijų ir kiekvieną savaitę galite trintis treniruotes, kad šiek tiek daugiau išnaudotumėte savo pratybų laiką. Pavyzdžiui, jei paprastai važiuokite 3 myliomis per valandą, pabandykite paspartinti savo greitį į kitą lygį arba pakelti savo nuolydį.

Žiemos Veikla Lauke Kaip sudeginti riebalus bėgant Ar nešiojate keletą papildomų kilogramų riebalų, kuriuos norėtumėte numesti? Daugelis žmonių yra ir nori tai išmesti sveikiausiai. Bėgimas yra puikus ir sveikas būdas deginti kalorijas, riebalus ir mesti svorį. Bet galbūt esate naujokas bėgime ir nežinote, kaip geriausiai deginti riebalus.

Net tai padarius tik kelis kartus per visą treniruotę, galite padidinti kalorijų kiekį. Žodis iš Tiesiog kaip skaičiuojant kalorijas jūsų maiste gali padėti pasiekti svorio netekimo tikslus, todėl galite sužinoti, kiek kalorijų esate deginant pratimai.

Nepamirškite išlaikyti jos paprastumo ir tik nerimauti dėl pratimų, kuriuos iš tikrųjų darote, sąmatas.

10 geriausių vaizdo mokymų pradedančiųjų ėjimo pagrindu

Nereikia nuversti numerių tiesiai iš šikšnosparnio. Jei pridėsite kažką naujo, paleiskite jį per formulę. Stenkitės sutelkti dėmesį į aktyvaus buvimo ir sveiko mitybos tikslus, o jūs turėtumėte pastebėti svorį.

5 riebalų deginimo mylios

Pratimai fiziologija: mityba, energija ir žmogaus veiklos. Related Content.