Ar žindančios motinos lieknėja

Mamai tuo metu reikėtų vengti sunkiai virškinamo maisto, miltinių produktų, raugintų produktų, ankštinių produktų, kai kurių saldžių vaisių. Šios medžiagos kenkia kepenims, sukelia pripratimą. Verta atsisakyti: rūkytų dešrų, bulvių traškučių, alkoholio kurio koncentracija piene prilygsta koncentracijai motinos kraujyje , rūkymo. Dvynukus žindanti mama norės valgyti daugiau negu tik vieną kūdikį krūtimi maitinanti mamytė, o ši — daugiau už visai nežindančią. Tačiau bent po šaukštą aliejaus, keletą riešutų suvalgyti vertėtų.

Tai nėra mažai. Toks kiekis užtikrina, kad kūdikiui maisto užteks, o mama naudos riebalų atsargas ir lieknės. Jei palygintume paprastos ir ką tik pagimdžiusios moters, savo pienuku mažylį maitinančios mamos, valgiaraščius, jie numesti svorio maitinančiai motinai kuo skirtųsi? Maitinanti mama gali valgyti tai, ką valgė besilaukdama. Tik reikia šiek tiek padidinti maisto raciono energinę vertę: paprastai per dieną žmogui reikia maždaug kilokalorijų, o nėščiosios poreikiai padidėja iki kcal, žindyvės - iki kcal.

Juk pienas ir jo produktai yra lengviausiai įsisavinamas kalcio šaltinis, kurio dabar reikia ne tik mamai, bet ir kūdikiui. Tačiau jei pieno moteris nemėgsta, reikėtų suvalgyti g daugiau mėsos.

Dietos - Sveikas Žmogus

Šis metas yra tinkamas savo valgymo režimui sureguliuoti. Laiko striuka, tačiau kaip niekuomet turite sąlygas išsireikalauti sau dėmesio. Tuomet net ir svoris gali kristi. Įdomu tai, kad pogimdyminiu periodu lieknėjama kitaip.

ar žindančios motinos lieknėja kaip numesti kojos svorį nėštumo metu

Riebalinis audinys po gimdymo smarkiai mažėja liemens srityje, taigi pirmiausia lieknėja liemuo. Tik vėliau riebalų sumažėja ir kitose vietose, o vėliausiai — žastuose.

Storėti ar lieknėti žindant – ko norėtumėte?

Jei žindyvė suvalgo mažiau nei kcal per dieną, iškyla pavojus, kad numesti svorio maitinančiai motinai pienuko ir po kurio laiko ji jau nebegalės žindyti mažylio. Atminkite, kad maisto produktai laktacijos nepagerina, taigi geriant daug riebaus pieno, valgant riešutų ar chalvos padaugės ne pieno, o nereikalingų kilogramų. Pieno gamybai reikšmės turi išgertas skysčių kiekis — jų maitinančiai mamai tikrai reikia apie du litrus.

Žinia, lieknėjama dėl skirtumo numesti svorio maitinančiai motinai gaunamos ir sunaudojamos energijos kiekio. Skamba gan paprastai, tačiau tą skirtumą pasiekti gerokai sudėtingiau.

ar žindančios motinos lieknėja kaip padidinti riebalų deginimą

Beje, daugelis mamų pripažįsta, kad viena didžiausių ydų — pabaigti mažųjų nesuvalgytą maistą. Juk ilgai ruoštas, sudėta viskas, kas geriausia, todėl išmesti gaila. Tačiau nusprendus sulieknėti reikia laikytis tam tikrų taisyklių, kurių viena sako: nekimšti maisto likučių.

ar žindančios motinos lieknėja zt svorio netekimas

Juk nebūtina jų išmesti, galima padėti numesti svorio maitinančiai motinai šaldytuvą ir suvalgyti vėliau. Į ką dar reikėtų atkreipti dėmesį, norint numesti svorio.

Post navigation

Laikykitės sveikos mitybos piramidės principo — kuo įvairesnis maistas. Norint reguliuoti svorį ir užsitikrinti gerą sveikatą, reikia rinktis daugiau maisto produktų, sudarančių piramidės pagrindą, ir mažinti išdėstytų piramidės viršuje.

Laikydamosi mitybos piramidės principo kasdien valgysite įvairų maistą, gausite visų reikalingų maisto medžiagų, reikiamų kalorijų numesti svorio maitinančiai motinai taip galėsite išlaikyti normalų kūno svorį. Numesti svorio maitinančiai motinai, kad pusę lėkštės turi užimti daržovės.

Ketvirtis lėkštės turėtų būti aprūpinantis angliavandeniais: košė, bulvės, ir ketvirtis maisto, iš kurio daugiausiai gausite baltymų, o dažniausiai — ir riebalų; mėsa, žuvis.

Ar galima laikytis dietos, jei maitinate krūtimi? - saunaclub.lt

Mokslininkai įrodė, kad moterų, kurios nėštumo ir žindymo metu valgė sveikus maisto produktus ir įvairų maistą, vaikų skonis, išrankumas maistui, įpročiai valgyti sveikus ar nesveikus produktus, polinkis nutukti susiformuoja jau šiame ankstyvame gyvenimo periode. Jei yra nenumaldomas noras valgyti saldumynus, vertėtų rinktis vaisius, uogas, daržoves ar medų, kuriuose yra paprastojo angliavandenio, natūralaus monosacharido — fruktozės.

Galima valgyti džiovintus vaisius, tik nepadauginkite, juose yra nemažai vaisių cukraus. Valgykite riešutus, saulėgrąžas, įvairias sėklas. Jeigu vis tiek norisi saldumynų, pirkite juos ekologiškose parduotuvėse arba gaminkite pačios. Nevalgykite saldumynų būdamos alkanos, juos galima valgyti tik po pagrindinių valgymų. Susikurkite saldumynų vartojimo taisykles, kurios apsaugotų jus nuo pernelyg didelio piktnaudžiavimo: pavyzdžiui, valgau saldumynus tik po vakarienės, du kartus per savaitę, trečiadieniais ir sekmadieniais, kitomis dienomis pakeičiu juos vaisiais.

Lengvai pasisavinamų angliavandenių neturėtume suvartoti daugiau kaip 60 g per dieną ir jie neturėtų viršyti 10 pro. Vitos Jurevičienės nuotr. Žindant skysčių poreikis gerokai padidėja, apie tai jus neišvengiamai perspės troškulys.

Jeigu gersite nepakankamai skysčių, gali sumažėti pieno kiekis. Rekomenduotinas skysčių kiekis žindymo metu — apie 2,3—2,5 litro, tiksliai jis nėra nustatytas, kiekvienos moters poreikis individualus.

Jei jūsų šlapimas tamsiai geltonas ir stipraus kvapo arba įtariate, kad galėjo sumažėti pieno, vadinasi, geriate per mažai. Kūdikiui ar žindančios motinos lieknėja pilvuką.

ar žindančios motinos lieknėja geriausias miegas svorio metimui

Pilvuko pūtimai paprastai pradeda varginti 2—3 savaičių kūdikius ir savaime praeina apie 12 gyvenimo savaitę. Mamai tuo metu reikėtų vengti sunkiai virškinamo maisto, miltinių produktų, raugintų produktų, ankštinių produktų, kai kurių saldžių vaisių.

KAIP PAGIMDYTI SVEIKĄ VAIKĄ? KAIP ELGTIS GIMDYMO METU?

Žindančiai mamai nerekomenduojama valgyti daug svogūnų, porų, česnakų, raugintų agurkų ar kopūstų, brokolių, kalafiorų, pekininių ar briuselininių kopūstų, ropių, ridikų, gražgarsčių, krienų, batono, sausainių, pyragų, žirnių, pupų, lęšių, vynuogių, arbūzų, obuolių, grybų. Reikia vengti ir kavos, juodosios ir žaliosios arbatos, kakavos, energetinių gėrimų, šokolado ir kitų kofeino turinčių gėrimų ir produktų, dėl kurių kūdikis gali tapti neramus, prastai miegoti.

Kartais kūdikius pilvuko pūtimas vargina dėl alergijos karvės pieno baltymams esantiems adaptuotuose mišiniuose arba patenkantiems į motinos pieną, jei ji vartoja daug pieno produktų, taip pat ir dėl laktozės pieno cukraus netoleravimo. Tuomet patartina atsisakyti karvės pieno produktų.

Jei kūdikiui pilvuko nepučia, minėtus produktus galima valgyti, tik reikia jausti saiką, valgyti nedideliais kiekiais. Pieno skonis. Pieno skonis pakinta, kai mama valgo aitrius prieskonius, česnakus, svogūnus, imbierą ir pan.

ar žindančios motinos lieknėja šaltas svoris mesti

Itin aštraus ar aitraus maisto valgyti nepatartina, tačiau česnakuose ir svogūnuose yra daug sveikatai naudingų vitaminų, biologiškai aktyvių medžiagų.

Dauguma prieskonių irgi sveikatai naudingi, pasižymi virškinimą reguliuojančiomis, antikancerogeninėmis, kraujotaką gerinančiomis ir kitokiomis savybėmis, todėl jų vengti nereikėtų. Kūdikis, ragaudamas įvairaus skonio pieno, taip pratinamas ateityje vartoti įvairesnius maisto produktus, būti mažiau išrankus. Trūkstant skysčių pieno gali sumažėti, bet per prievartą versti savęs gerti neverta — nuo skysčių pertekliaus pieno nedaugėja.

  • Žindančios moters mityba.
  • Storėti ar lieknėti žindant – ko norėtumėte? – MAMA ir vaikas

Atvirkščiai — priverstinis skysčių vartojimas gali sumažinti pieno gamybą ir kartu sulėtinti naujagimio svorio augimą. Taigi per didelis vandens vartojimas ne tik kad nenaudingas, bet gali būti ir žalingas žindant. Kaip suprasti, kad skysčių trūksta? Tuomet sumažėja šlapimo kiekis, šlapimas tampa tamsesnis, tačiau pagaminamo pieno kiekis nekinta.

  1. Garnyras svorio metimui
  2. Motinos pienas unikalus - tai geriausias maistas kūdikiui pirmąjį jo gyvenimo pusmetį.
  3. Svorio metimo programos maitinančioms motinoms. Storėti ar lieknėti žindant – ko norėtumėte?
  4. Prarasti 4 kūno riebalus
  5. Kodėl žindant norisi saldumynų - Mamos Žurnalas
  6. Gal galite mestelti nuoroda,ka zindyves turetu valgyti?;) | Mamanija
  7. Storėti ar lieknėti žindant — ko norėtumėte?

Gazuoti gėrimai neturi pastebėto neigiamo poveikio mažylio virškinimui, jei vartojami su saiku. Svarbu, ar gazuotame gėrime nėra dirbtinių saldiklių, kurie gali turėti kancerogeninį poveikį.

Navigacija tarp įrašų

Visuomet geriau rinktis gėrimą su natūraliomis sultimis. Karvės pienas kažin ar pagerins motinos pieno sudėtį, tačiau svarbus motinai kaip kalcio šaltinis, todėl jo ar kitų pieno produktų reikėtų vartoti kasdien. Pilnaverčiame dienos racione turėtų būti ne mažiau kaip trys pieniški patiekalai. Magiška kmynų galia Kmynų arbata jau daugybę metų perduodama iš kartos į kartą kaip gėrimas, skatinantis laktaciją. Nėra tyrimų, įrodančių, jog kmynų cheminė sudėtis turi teigiamos įtakos laktacijos fiziologijai.

Tačiau šios arbatos vartojimas turi teigiamą psichologinį poveikį daliai mamų, tikinčių jos nauda. Šiltas gėrimas gali palengvinti pieno tekėjimą, atpalaiduoti žindančią motiną, tačiau apskritai arbatą reikėtų gerti nestiprią ir ne per dažnai.

Žindančios moters mityba. Kūdikiui išmaitinti reikia kcal per parą - Mamos Žurnalas

Pagrindiniai žindančios moters mitybos principai Venkite dietų, o juo labiau svorį mažinančių vaistų. Valgykite kuo įvairesnį maistą — duonos bei grūdinių kultūrų gaminių, vaisių, daržovių, pieno produktų, mėsos ar jos pakaitalų kiekvieną dieną. Maitinančios mamos valgiaraštyje turėtų būti kuo įvairesnių vaisių ir daržovių, geriau išaugintų mūsų gyvenamame regione, o ne atvežtų iš egzotiškų kraštų.

Suvartokite 3 ar daugiau pieno produktų porcijų kiekvieną dieną, tačiau negalvokite, kad išgertas karvės pienas padidins motinos pieno kiekį. Per dieną išgeriant daugiau nei ml pieno, į motinos organizmą pakliūva daug pieno baltymų. Jų perteklius nėra naudingas kūdikiui. Verta atsisakyti: rūkytų dešrų, bulvių traškučių, alkoholio kurio koncentracija piene prilygsta koncentracijai motinos kraujyjerūkymo.