Kaip numesti svorį kai trūksta miego.

Fungo, yra svarbiausia trūkstamą lieknėjimo dėlionės dalis. Nepadauginkite kavos Perspėjimą dėl kofeino derėtų laikyti vienu iš svarbiausių. Jūs tokie — ne vieni: svorį mesti sunkiai sekasi daugybei žmonių. Pasninkavimą nutraukite pamažu: suvalgykite saują riešutų ar nedidelę porciją salotų. Jie taip pat yra naudingi jūsų sveikatai ir nestorins jūsų, jeigu vartosite jų saikingai. Tyrėjai nustatė, kad 8 savaites tris kartus per savaitę treniruotėse dalyvavusiems tiriamiesiems pavyko ženkliai sumažinti kūno svorį ir riebalų kiekį.

Kodėl miegas yra svarbus svorio kritimas?

kada turėčiau valgyti kad prarastų riebalų

Jei negavote nakties miego, iššūkis yra daug didesnis. Jei būsite išnaudotas, jūs neturėsite energijos, kad galėtumėte naudotis sveiką maistą ar jį paruošti. Taigi, kaip jūs miegate geriau, kad gautumėte būtiną poilsį, kad jums reikia?

Naudokitės šiais lengvais patarimais, kad geriau naktį miegokite ir greitesnis. Keletas naujų tyrimų rodo, kad miegas vaidina pagrindinį vaidmenį mūsų gebėjime pasirinkti geresnius maisto produktus.

Kodėl miegas yra svarbus svorio kritimas?

Taigi, jei jums trūksta valios ir jūs neturite laiko naudotisgalbūt geriausias jūsų pasirinkimas - išmokti gerai miegoti. Priežastis sukasi aplink hormoną, vadinamą ghrelinu. Mokslininkų tyrimas parodė, kad kai žmonės turi aukštesnį ghreliną, jie dažniau trokšta saldumynų ir greito maisto.

Bet ar neapsunkinsite jaustis geriau nei vartodamas tabletes? Kitame tyrime, paskelbtame " Nutukimo apžvalgos", nustatyta, kad gaudant keletą zzz gali būti taip pat veiksmingas, kad sumažintų gralino koncentraciją.

Niekaip nepavyksta sulieknėti? Dėl to gali būti kaltas jūsų miego režimas

Tyrėjai iš Luizianos valstijos universiteto nustatė, kad streso valdymo būdai, tokie kaip miegas ir pratimai, padeda sumažinti tiek gralino lygius, tiek su jais kaip numesti svorį kai trūksta miego troškulį. Tačiau stipriausias ryšys tarp miego ir maisto vartojimo atėjo, kai mokslininkai iš Šv. Luko - Roosevelto ligoninių centras ir Niujorko Kolumbijos universitetas atliko MRT nuskaitymą žmonėms, kuriems buvo užmirštas miegas.

Jie nustatė, kad kai žmonės nepakankamai miega, jie trokšta daugiau netinkamo maisto.

Kaip miegoti geriau prarasti svorį Daugelis iš mūsų neišleidžia mūsų dienų skaitydami sausus mokslinius žurnalus, todėl gali būti lengviau imtis patarimų dėl svorio mažėjimo iš nurodyto fitneso specialisto. Chrisas aiškina, kad galime įkrauti žmogaus bateriją vienu iš trijų būdų: sportuodamivalgydami ar miegodami.

mandarino riebalų nuostolis

Jei mes negauname gero nakties miego, ji sako, kad mes galime užpildyti degalus, valgydami per daug. Taigi, kaip mes pageriname miego kokybę? Chris siūlo šiuos naudingus patarimus, kaip geriau miegoti, užpildyti degalus ir papildyti. Įvertink savo aplinką. Jei negalite sau leisti naktį gauti aštuonias valandas miego, nereikia nusivilti.

22 ir negali numesti svorio

Chris mums primena, kad miego kokybė yra svarbi negu kiekis. Jos patarimai geresniam miegui apima keletą paprastų aplinkos pakeitimų. Sumažinkite blaškymosi, pavyzdžiui, televizoriaus šviesos ar triukšmo. Nejunkite elektroninių priedų šalia savo lovos, nes jie sukuria pasąmonę.

Kaip numesti 5 kg per mėnesį – patarimai, ką valgyti ir kaip mankštintis

Investuokite į aukštos kokybės čiužinį, kad pasiektumėte geriausią miegančią padėtį. Paleiskite vakarinį užkandį. Jei radote sau troškimą vėlaus vakaro užkandžiai, Chrisas siūlo stengtis jį praleisti ir pakrauti, o ne miegoti.

eilėraščiai apie svorio metimo sėkmę

Ji aiškina, kad kai mūsų kūnas neprasiskverbia per miegą, mes ieškome energijos kitokia forma: maistas! Tačiau jei prieš miegą tikrai reikia nedidelių užkandžiųji rekomenduoja išlaikyti tipišką šokolado skonį ir valgyti sudėtingus angliavandenius, pvz.

yamaha sidewinder svorio metimas

Šie maisto produktai jus tenkins ilgiau. Pagarba savo miego įpročiams.

Kaip numesti 5 kg per mėnesį — patarimai, ką valgyti ir kaip mankštintis 30 LRT. Mitybos specialistai jau ne vienus metus bando įteigti, jog priaugti kilogramai nenukrenta per dieną, tad neverta kankintis laikantis greitus rezultatus žadančių dietų — vos tik sugrįžus prie įpročių, greitai sugrįš ir svoris, neretai su kaupu. Tiesa, jei jau nutarėte mesti svorį, pirmasis dalykas, kurį turėtumėte padaryti, — apsibrėžti, kiek tiksliai kilogramų per kokį laiką norite ištirpdyti.

Atlikite savo gaires, kad įkraukite savo bateriją. Tai gali reikšti, kad reikia reguliuoti kasdienius įpročius.

Skamba per gerai, kad būtų tiesa: kaip svorį mesti miegant

Pavyzdžiui, kai kurie žmonės pastebi, kad naktį pragaištingai praleidžia nakties miegas. Tačiau kitiems, ankstyvo ryto treniruotė nėra toleruojama.

rdi numesti svorio

Raktas, sako Chrisas, dirba jūsų gyvenimo būdą, kad sužinotų, kas veikia. Mokydamiesi gerai miegoti, galite gauti energijos, reikalingos investuoti į kitus sveikatos aspektus. Ir jūs galite sužinoti, kad jūsų apetitas - ir jūsų pižama dydis - tuo tarpu sumažėja.

Šaltiniai: Amerikos miego medicinos akademija.

9 miego taisyklės, kurių laikantis greičiau krenta svoris

Smegenų nuskaitymas parodo specifinį neuronų atsaką į "šlamšto" maistą, kai xiaxue svorio netekimas duromine yra apribotas m.

Nutukimo apžvalgosm. Liepos mėn Related Content.