Programa numesti svorio maitinant krūtimi

Prieš pasirūpindama savimi, mama klausia, kaip tas ar kitas svorio metimo būdas yra suderinamas su žindymu. Taip labiau padidinamas raumenų tonusas, suaktyvinama kraujotaka ir medžiagų apykaita. Viskas, ką suvalgo maitinanti mama, perduodama vaikui. Be abejo, yra keletas dalykų, kurių neturėtumėte valgyti maitindami krūtimi.

Pieno kiekis ir kokybė priklauso ne nuo vieno kokio patiekalo, o nuo bendros per dieną suvalgomo maisto sudėties. Jei geriate pakankamai skysčių ir sveikai maitinatės, tai ir yra viskas, kuo gali padėti dieta: nebeieškokite jokių stebuklingų receptų. Svarbiau yra ramybė ir noras maitinti.

programa numesti svorio maitinant krūtimi

Pagimdžius tarsi apsėdo manija — kasdien noriu rūkytos dešros. Žinau, kad tai nėra labai sveikas maistas, ar nepakenks kūdikiui?

programa numesti svorio maitinant krūtimi

Gal tai rodo, kad man trūksta kokių vitaminų? Maitinant krūtimi rūkytos dešros iš tiesų vertėtų vengti: ne tik jums pačiai, bet ir kūdikiui tai nėra labai sveika.

programa numesti svorio maitinant krūtimi

Ar galima žindančiai moteriai gerti koka kolą, spraitą, fantą ir pan.? Tai ypač pasakytina apie dietas, kurios riboja maisto grupes. Jums reikia labai įvairios dietos, kad gautumėte maistinių medžiagų, kurių reikia jūsų kūdikiui, ir palaikytumėte savo kūno sveikatą.

Paprastai per tą laiką turėtumėte sveikai maitintis ir sportuoti, o ne daryti tai, kas žada sumažinti X svarus per Y dienas.

programa numesti svorio maitinant krūtimi

Bet kokia dieta, dėl kurios gaunama daug baltymų ar žuvies, gali pakenkti jūsų sveikatai. Skaičiuokite kalorijas teisingu būdu. Rasite svetainių, kuriose nurodysite neskaičiuoti kalorijų, tačiau į šį patarimą nereikėtų žiūrėti per daug rimtai. Tai, ko tikrai neturėtumėte daryti, yra laikytis dietos, kurioje nurodomas konkretus kalorijų kiekis per dieną. Tačiau jūs tikrai nepriaugsite svorio, jei pritaikysite kalorijų skaičių pagal savo amžių, matavimus ir fizinio aktyvumo lygį.

Tai darydami atsargiai ir lėtai, galite net pradėti numesti svorio suvalgydami šiek tiek mažiau kalorijų, nei jums reikia. Internete galite rasti daugybę kalorijų skaičiuoklių. Tačiau geriausias būdas yra pasikalbėti su registruotu specialistu, kuris gali padėti apskaičiuoti tinkamą jūsų kūno skaičių. Atminkite, kad maitinant krūtimi per dieną sudeginama kalorijų.

Ar galima laikytis dietos, jei maitinate krūtimi?

Jei maitinate sveikai ir tokiu pat būdu kaip prieš nėštumą, laikui bėgant turėtumėte natūraliai mažinti savo svorį. Įvairinkite savo maisto raciono grupes. Labai įvairiapusė ir sveika mityba yra geriausias dalykas, kurį galite padaryti tiek savo kūnui, tiek kūdikiui. Nepriklausomai nuo sveikos mitybos, jūsų kūnas imsis jėgų iš savo parduotuvių o tai gali pakenkti jūsų sveikatai. Turite įsitikinti, kad aprėpiate visas maisto grupes, valgydami organizmui reikiamą kiekį baltymų, grūdų, vaisių ir daržovių.

Maistas keičia motinos pieno skonį, todėl valgydami įvairius maisto produktus, jūsų kūdikis ateityje gali tapti panašus į viską. Laikykitės maisto produktų, kurie yra pavojingi jūsų kūdikiui. Be abejo, yra keletas dalykų, kurių neturėtumėte valgyti maitindami krūtimi. Mažiausiai pavojingos yra petražolės ir mėtos, kurios tik sustabdys jūsų pieno gamybą, o pavojingiausios yra alkoholis ir kai kurie vaistai, kurie gali pakenkti jūsų kūdikio organizmui.

Taip pat turėtumėte vengti kofeino, į kurį įeina kava, soda ir šokoladas, ir juodosios arbatos, nes jūsų kūdikio kūnas to dar negali virškinti. Kai jūsų kūdikiui bus 3 mėnesiai, bus lengviau virškinti kofeiną ir galėsite nuryti nedidelius kiekius.

Kai kurios moterys iš anksto pumpuoja pieną, kad galėtų naktį išgerti ar išgerti kitų pavojingų medžiagų.

programa numesti svorio maitinant krūtimi

Tai gali būti gerai, jei tai darote protingai ir nedažnai, tačiau atminkite, kad tam tikri šių medžiagų pėdsakai kurį laiką gali likti jūsų piene ir vis tiek galite kelti pavojų savo vaikui. Apsvarstykite galimybę iškirpti iš maisto produktų, kurie sukelia alergiją kūdikiams. Kai kurie maisto produktai gali sukelti problemų kai kuriems žmonėms. Tai nereiškia, kad šie maisto produktai būtinai yra pavojingi pavyzdžiui, alkoholistiesiog jie gali būti sunkiai virškinami jūsų kūdikiui, sukeldami nevirškinimą ir blogą vaiko nuotaiką.

Antsvorio pobūdis nėštumo metu

Jei priaugote kg, antro mėnesio pabaigoje antsvorio turėtumėte atsikratyti. Tačiau jei po šio periodo svoris neatsistatė, tuomet pats laikas pradėti aktyviai sportuoti ir sureguliuoti mitybą. Norėčiau pabrėžti, kad visiškai normalus svoris tampa tik baigus maitinti kūdikį. Kas greičiau sugrąžins formas — kasdieninė 30 min. Verčiau mankštintis trumpai ir dažnai, negu retai ir ilgai.

Taip labiau padidinamas raumenų tonusas, suaktyvinama kraujotaka ir medžiagų apykaita. Persistengti negalima, ypač pačioje pradžioje. Greitesnio rezultato tikrai nebus, kadangi organizmui reikia laiko persiorientuoti. Per dideliais krūviais galite tik pakenkti sau, todėl geriau pamažu — bet užtikrintai. Kuri greičiau atgaus formas — ar ta, kuri greitai jas prarado, ar ta, kuri priaugo nedaug? Svorio greitesnį ar lėtesnį priaugimą ar praradimą lemia daug veiksnių — amžius, fizinis parengtumas ir fizinis aktyvumas, medžiagų apykaitos ypatumai ar net paveldimumas.

Jei didelę dalį priaugto svorio sudaro skysčiai, tai pradėjus normaliai funkcionuoti organizmo sistemoms jų atsikratoma greičiau nei, pavyzdžiui, riebalų. Prieš Kalėdas, kai Matukui buvo 4 mėnesiai, svėriau tiek, kiek prieš nėštumą, o gal net prieš vestuves. Tilpau į visus senus drabužius! Dabar mano svoris normalus. Kiti sako, kad, kol jauna man ejilengviau numesti svorį.

  • Ar mesti svorį, jei maitini? - Mamos Žurnalas
  • Share on Facebook Share on Twitter Kiek jūs prarasite, prieš nėštumą grįšite ir naudingus patarimus Jei esate kaip ir dauguma naujų motinų, galite nerimauti dėl svorio praradimo po nėštumo ir kūdikio gimimo.
  • Riebalų deginimo zona
  • Storėti ar lieknėti žindant – ko norėtumėte? – MAMA ir vaikas
  • Ar galima laikytis dietos, jei maitinate krūtimi? - saunaclub.lt
  • Ar antibiotikai gali sustabdyti svorio netekimą
  • Ar matcha arbata netenka svorio

Konsultuoja gastroenterologė Edita Kazėnaitė Kuo skiriasi maitinančios krūtimi ir nemaitinančios moters mityba? Po gimdymo rekomenduojama visavertė, arba sveikam žmogui skirta, mityba.

Jei sveikas žmogus per parą turėtų gauti vidutiniškai kcal, tai kūdikį maitinanti moteris po gimdymo papildomai turėtų gauti kcal jeigu ji maitina iki 6 mėn.

Jeigu net moteris ir nemaitina krūtimi, jai vis tiek tai papildomai rekomenduojama — kcal, kartais — iki kcal. Papildomos kalorijos reikalingos tam, kad greičiau būtų atkurtos organizmo funkcijos po gimdymo. Papildomos kcal reikalingos vidutiniškai iki 6 mėnesių. Paprastai nėštumo metu sveika moteris, jeigu prieš tai jos kūno masės indeksas buvo normalus, vidutiniškai priauga 10—12,5 kg, turinčios viršsvorį — apie 9 kg, o jei prieš nėštumą buvęs mitybos nepakankamumas, tai — maždaug 13,5 kg.

Kas sudaro visavertę pagimdžiusios moters mitybą? Tai kcal per parą, kurias paprastai sudaro proc. Riebalai, turintys omega-6 ir omega-3 riebalų rūgščių, yra labai svarbūs mažylio smegenų ir tinklainės vystymuisi.

Omega-6 riebalų rūgščių gausu saulėgrąžų, rapsų, alyvų aliejuje, o omega-3 — riebioje žuvyje, riešutuose, saulėgrąžose ir kitose sėklose. Beje, nuo to, ar mamytė gauna tinkamų riebalų nėštumo ir maitinimo metu, priklauso ir tai, ar toliau gyvenime vaikas bus nutukęs, ar ne.

Ar galima numesti svorio nesportuojant

Laikykitės valgymo režimo. Tai padės sumažinti per didelį suvalgomo maisto kiekį. Valgykite tris kartus: ryte, vidury dienos ir į pavakarę. Kai tarp valgymų ilgesnis tarpas, skrandžio nereikėtų laikyti tuščio ilgiau nei keturias valandas ir ko nors užkąsti: suvalgyti liesą jogurtą, obuolį.

Venkite užkandžiavimo. Leidžiant laiką su mažyliu namie gali kilti pagunda vis dažniau atsidaryti šaldytuvą ir ką nors įsimesti į burną. Būtent toks polinkis nuolat kramsnoti yra pats tikriausias gražios figūros priešas.

Nuorodos kopijavimas

Tiksliai nusistatykite, kiek užkandžiauti sau leidžiate per dieną, ir to plano laikykitės. Neperžengti ribų bus lengviau, jei visus užkandžius pvz. Svorio metimas žindant Jeigu pieno gamybai pritrūksta su maistu gaunamos energijos ir medžiagų, tai jų lengvai paimama iš motinos kūno atsargų, pirmiausia — iš nėštumo metu sukauptų poodinių riebalų.

Todėl žindančios moterys iki nėštumo buvusį svorį gali susigrąžinti greičiau, negu savo kūdikius maitinančios dirbtinai. Mamos, kurios žindo dažniau, svorį meta sparčiau, negu žindančios retai, o žindžiusios ilgesnį laikotarpį netenka daugiau svorio, negu žindžiusios trumpiau.

  1. Stimulerex es svorio netekimas
  2. Štai loestrinas svorio netekimas
  3. Nerimas ir riebalų nuostolis
  4. Informacija ir patarimai, kaip numesti svorio žindymo laikotarpiu
  5. Kaip prarasti šoninius riebalus kai esate nėščia
  6. Storėti ar lieknėti žindant — ko norėtumėte?
  7. Svorio metimo psichika

Daugumai žindyvių per pirmąjį pusmetį po gimdymo kūno svoris sumažėja po 0,5 — 1 kg per mėnesį, o vėliau — tai vyksta lėčiau. Pritrūkus nėštumo metu sukauptų rezervų, pieno gamybai gali būti pasitelkti net ir dar anksčiau motinos kūne jau buvę riebalai.

Žindymas yra gera proga nesunkiai sumažinti antsvorį. Bet skubėti nereikėtų. Lieknėjimo dietos tuojau pat po gimdymo nepatartinos. Moters organizmui reikia maždaug poros mėnesių atsikurti po gimdymo ir gerai pieno gamybai susireguliuoti.

programa numesti svorio maitinant krūtimi

O tada… Pasvarstykite, ar verta Orientuotis galima pagal kūno masės indeksą KMIkuris apskaičiuojamas kūno svorį kilogramais padalinant iš ūgio metrais kvadrato. Normalaus kūno masės indekso apatinė riba yra 18,5, o viršutinė 25; idealiu laikomas KMI lygus Jeigu KMI mažesnis kaip 18,5 — kūno svoris per mažas, žmogui gresia imuniteto nusilpimas ir padidėjusi rizika susirgti įvairiomis su maisto trūkumu susijusiomis ligomis.

KMI, viršijantis 25, reiškia nutukimą — per didelį riebalų susikaupimą kūne, kuris irgi žalingas sveikatai.