Makrokomanda svorio metimui

Dinsdale'as sutinka, kad makrokomandos gali padėti suprasti, kur mums gali prireikti daugiau ar mažiau vienos kategorijos, o kalorijos riboja tik skaičių. Dažniausiai rinkitės šviežius ar šaldytus vaisius.

Kaip suskaičiuoti makrokomandas, kad pasiektumėte savo tikslus

Remdamasi savo santykiais ir aukščiau pateiktais skaičiavimais, Rice pasiūlė šį pagrindinį vadovą: Pusryčiai - 10 gramų riebalų, 40 gramų angliavandenių, 25 gramai baltymų Užkandis - 5 gramai riebalų, 20 gramų angliavandenių, 10 gramų baltymų Pietūs - 15 gramų riebalų, 40 gramų angliavandenių, 25 gramai baltymų Užkandis - 5 gramai riebalų, 20 gramų angliavandenių, 25 gramai baltymų Vakarienė - 15 gramų riebalų, 40 gramų angliavandenių, 35 makrokomanda svorio metimui baltymų Dabar, kai žinote, kaip apskaičiuoti makrokomandas, pažvelkime į angliavandenių, baltymų ir riebalų rūšis, kurias turėtumėte vartoti norėdami numesti svorio.

Keletas geriausių jos mėgstamų produktų yra brokoliai, šparagai, žiediniai kopūstai, moliūgai, tamsūs lapiniai žalumynai, šparaginės pupelės, svogūnai, agurkai, avižiniai dribsniai, saldžiosios bulvės, bulvės ir chinoa. Vietoj to ji pasiūlė valgyti daug riebios žuvies pavyzdžiui, lašišos ir jūros ešeriomenkės, liesos jautienos, kalakutienos, kiaušinių ir riešutų. Šių sveikų riebalų pavyzdžiai yra kokosų aliejus, alyvuogių aliejus, avokadas, migdolai ir anakardžiai.

Nesvarbu, ką valgote proto ribosekad pasiektumėte tuos tikslus.

4 patarimai, kaip numesti svorio, neskaičiuojant makrokomandas

Tol, kol tą dieną laikotės makrokomandų tikslų, esate geras. Makro sekimas taip pat yra lankstus dar keliais būdais. Pirma, jis gali būti naudojamas priaugti svorio ir išlaikyti svorį, o ne tik numesti svorio.

Getty Images Kalorijų skaičiavimas? Išeiti Makro skaičiavimas? Makrosai, a. Kiekviena makrokomanda vaidina savo vaidmenį - kiekvienas turi savo svorio praradimo supervalstybes.

Antra, galite jį naudoti kartu su kitų rūšių dietomis. Ar jums patinka su pertrūkiais greitai?

makrokomanda svorio metimui

Na, į tai galite įtraukti makrokomandų sekimą, kad užtikrintumėte, jog valgant lange gausite pakankamai reikalingų maistinių medžiagų. Ar darote mažai angliavandenių? Tam galite sekti makrokomandas, kad žinotumėte, ar iš tikrųjų valgote mažai angliavandenių ir ar gaunate pakankamai kalorijų, kad patenkintumėte savo energijos poreikius.

Kad ir kokie būtų jūsų sveikatos ar fizinio pasirengimo tikslai, makrokomandos stebėjimas jus apėmė.

Ar reikia skaičiuoti makrokomandas? Pasak ekspertų, štai kuo jis skiriasi nuo kalorijų skaičiavimo

Kodėl reikia sekti makrokomandas, o ne skaičiuoti kalorijas? Visos dietos iš esmės veikia nustatant kalorijų deficitą, tad kodėl gi ne tik skaičiuojant kalorijas, o ne stebint makrokomandas?

Stebėdami kiekvieno makroelemento suvartojamų gramų skaičių, netiesiogiai skaičiuojate ir kalorijas. Makrokomandų sekimas turi pranašumą, palyginti su grynų kalorijų skaičiavimu, tačiau tuo, kad padeda užtikrinti, kad dietoje gausite pakankamai baltymų - tai padidina raumenis ir pagerina sportinę veiklą.

Tai taip pat leidžia jums manipuliuoti riebalų ir angliavandenių dalimi, kurią naudojate energijos šaltiniams.

makrokomanda svorio metimui

Eksperimentuodami galite sužinoti, ar jūsų kūnas geriausiai veikia su mažiau angliavandenių ir daugiau riebalų, ar atvirkščiai. Mano patirtis stebint makrokomandą Makro sekimas man buvo žaidimų keitiklis.

Aš galėjau numesti svorio laikydamasi šių mažai angliavandenių turinčių dietų, bet mano pasirodymas sporto salėje nukentėjo dėl angliavandenių trūkumo. Užuot atrodžiusi sveika ir tvirta, atrodyčiau išniekinta.

Kaip valgyti tai, ko nori, ir vis tiek mesti svorį

Vis dėlto tai tik aš. Kiti žmonės gali pasisekti laikydamiesi mažai angliavandenių turinčių dietų ypač jei jie orientuoti tik į svorio metimą, o ne į sportinę veiklą. Kita kitų dietų problema buvo laikymasis. Tada grįžčiau į vagoną, tik kad ciklas vėl prasidėtų. Kai atradau makrokomandų sekimą, galėjau manipuliuoti savo mityba, atsižvelgdamas į savo fitneso tikslus.

  • Nuorodos Iki šiol internete perskaitėte apie maisto vartojimo stebėjimo ir porcijų matavimo naudą.
  • Ar reikia skaičiuoti makrokomandas?
  • Svorio netekimas kalcio piruvatas

Jei mano tikslas yra tapti dideliu ir stipriu, gerai, aš tiesiog nustatiau didesnį makro suvartojimą, ypač angliavandenių kiekį. Jei man reikia atsikratyti kūno riebalų, sumažinu makrokomandas ir suvartoju daugiau riebalų nei angliavandeniai. Tačiau didžiausia lankstaus dietos nauda yra ta, kad ji man grąžina autonomiją, ką valgau.

Mišios, o ne raumenys: pjovimo dietos pagrindai

Draudžiamų maisto produktų sąrašo nėra. Man nereikia kęsti kasdienės kovos dėl gyvenimo pačiame įvairiausiame, įdomiausiame maisto peizaže istorijoje, o iš sąrašo galiu valgyti tik keliolika daiktų. Niekada nesijaučiau atimta ar kalta dėl to, ką valgau, nuo tada, kai pradėjau sekti makrokomandas.

Aš valgau maistą, kuris man patinka, kol jis atitinka mano tos dienos makro tikslus. Autonomijos jausmas, kurį suteikia lankstus dietos laikymasis, yra didelė priežastis, kodėl aš sugebėjau išlaikyti tokį valgymo būdą ketverius metus iš eilės. Tyrimai rodo, kad norint, kad elgesys sveikatai kaip ir sveika mityba būtų tvarus, elgesys turi būti laisvai pasirinktas.

Kai tik pajusite, kad jums sakoma, ką daryti ar ką turėtų valgyk, tu jau prisiuvai nesėkmės sėklas. Kaip sekti savo makrokomandas norint numesti ar priaugti svorį Kaip išsiaiškinti, kokie turėtų būti jūsų makrokomandos tikslai Pirmasis žingsnis stebint makrokomandas yra išsiaiškinti, kokie turėtų būti jūsų dienos makrokomandos tikslai.

Tai skirsis priklausomai nuo makrokomanda svorio metimui dabartinio svorio, jūsų aktyvumo lygio, sveikatos problemų pvz. Geriausia, jei dirbtumėte su sertifikuotu dietologu, kuris padėtų nustatyti, kokia turėtų būti jūsų dienos makro norma.

Jei nesate tokioje padėtyje, kur galėtumėte pasikonsultuoti su dietologu, galite naudoti makrokomuliatorių internete.

makrokomanda svorio metimui

Dauguma jų yra nemokami, tačiau gali reikėti užsiregistruoti jų svetainėje. Norėdami gauti rezultatus, turite užsiregistruoti jų svetainėje. Atsakote į kelis klausimus apie savo svorį, aktyvumo lygį ir tikslus, o jie pateikia jūsų makrokomandų suskirstymą.

makrokomanda svorio metimui

Remiantis mano patirtimi stebint makrokomandas, pateikiame čia šiurkštus gaires, kurias galite naudoti apskaičiuodami savo makro suvartojimą pagal tai, ar norite numesti svorio, ar priaugti svorio.

Šie skaičiavimai daro prielaidą, kad jūs treniruojatės tris kartus per savaitę ir galite valgyti gana daug angliavandenių turinčios dietos. Numesti svorio Baltymai: 1 g x jūsų kūno svoris svarais Angliavandeniai: 1 g x jūsų kūno svoris svarais Riebalai:. Baltymai turi būti tokie patys.

Baigiamosios mintys Nors iš pradžių tai gali atrodyti bauginanti, makrokomandas skaičiuoti yra įprasta tiek dietos laikytojams, tiek kultūristams, tiek ir sveikiems vartotojams. Tai gali ne tik padidinti svorio metimą ir sustiprinti raumenų augimą, bet ir pagerinti jūsų mitybos kokybę bei skatinti atskaitomybę. Ar pasiruošę išsiaiškinti, kiek makrokomandų jums reikia?

Šis suskirstymas vis tiek duotų jums kalorijas, kurios greičiausiai sukeltų kalorijų deficitą, o tai reiškia, kad jūs numesite svorio. Jei jūs prarandate apie 1 svarą per savaitę, jūs gerai.

Jei ne, turėsite atlikti keletą koregavimų daugiau apie tai rasite žemiau. Priauga svorio Baltymai: 1 g x jūsų kūno svoris svarais Angliavandeniai: 2 g x jūsų kūno svoris svarais Riebalai:.

Tuyet Aerobics - DO THIS FOR 7 DAYS AND LOOK IN THE MIRROR - Full Body Workout

Tiesiog išlaikykite tą patį baltymų kiekį ir modifikuokite riebalus bei angliavandenius, kad vis tiek pasiektumėte beveik tą 2 kalorijų kiekį. Jūs žinote, kad jūsų makro suvartojimas norint priaugti svorio veikia, jei per savaitę priaugate maždaug svarą.

makrokomanda svorio metimui

Tačiau jei esate sako Davisas, sakydamas, kad norint numesti svorį ir planuoti kirsti maratoną iš savo kibirkščių sąrašo, galėtumėte puikiai sugerti iki 80 procentų savo kalorijų iš angliavandenių.

Taip pat svarbu: jei sumuojate daugiau kalorijų, kad prarasti svorį, daugiau jų turėtų būti baltymų.

Kokios yra geriausios makrokomandos, norint numesti svorio?

Tai padės jums prarasti per daug raumenų, kai svyruosite sterlingų per vieną paskelbtą apžvalgą Taikomoji fiziologija, mityba ir medžiagų apykaita kad 25 proc.

Savo kalorijų turėtų būti gaunamos iš baltymų, kai jūs pjaustote cals, kad išvengtumėte raumenų praradimo.

makrokomanda svorio metimui

Tai panaši sietas su riebalais. Galų gale jūsų idealus riebalų suvartojimas dažniausiai yra susijęs su savęs paklausimu: "Kiek angliavandenių turėčiau valgyti? Kiek baltymų?

Vyro Gyvenimas Kaip valgyti tai, ko nori, ir vis tiek mesti svorį Tai nauji metai, ir daugeliui žmonių svorio metimas yra pagrindinė jų rezoliucija. Vis dėlto jie tikriausiai jau yra pasiekę šį tikslą ir anksčiau nesėkmingai. Šį kartą jie tikrai, tikrai nori tai įgyvendinti. Viena kliūtis, kurią šie žmonės dažnai jaučia net pradėdami, yra tinkamos dietos pasirinkimas. Ar jie turėtų eiti keto?

Gerai, kas lieka riebalams? Vietoj to ji rekomenduoja, kad kiekvienas iš jūsų patiekalų ir užkandžių atitiktų jūsų tikslų makrokomandą. Tai išlaikys jūsų energijos lygį ir padės jums jaustis pilnai tarp valgio.

Be to, nepamirškite, kad dauguma maisto produktų yra turtingi daugiau nei vienu makrokomandu.

  • Kaip paaiškėja, daugelis mitybos specialistų sutinka, kad skaičiuoti makrokomandas yra sveikesnis kelias numesti svorio, nei sutelkti dėmesį į kalorijas.
  • Kultūrizmas Ši fragmenta yra mūų erijo dali: Pilna vorio metimo vadova Techniniu požiūriu, jū galite patirti tam tikrą ėkmę, ukaičiavę tik greito maito mėainių, kuriuo uvalgote kiekvieną dieną, kaičių ir umažind Turinys: Šis fragmentas yra mūsų serijos dalis: Pilnas svorio metimo vadovas Techniniu požiūriu, jūs galite patirti tam tikrą sėkmę, suskaičiavę tik greito maisto mėsainių, kuriuos suvalgote kiekvieną dieną, skaičių ir sumažindami jį vienu.
  • Eka kaminai svorio netekimui

Pavyzdžiui, lašiša supakuoja tiek baltymų, tiek riebalų, o quinoa yra daug angliavandenių ir baltymų. Ir atminkite, kad, kaip ir su kalorijomis, svarbu ne tik kiekybė. Morkos, kepintos alyvuogių aliejuje, kiekvieną kartą sušvelnina šokoladinį pyragą kaip angliavandenių riebalų kombinaciją. Atsiprašome, tortų mėgėjams!

Aleiša FetersM.